!

!

terça-feira, 30 de setembro de 2014


Well...
I want to tell you... to every dark heart
My grief is gone
My melancholic heart can breath again

We are pregnant
Me and my Beloved Wife!!

Finally
A relief
A little pause on my harm addiction
A dream
My dream
A lifetime Dream!!!
Now...
...is true!!



And... to celebrate
My Beloved...

 This song is for you!!



Glory Night
Axel Rudi Pell

Alone at heart, I was searching for the one

Lost in love, falling tears in the dawn
A call for a job that day led me to that place
Climbing the stairs of doom when I saw your face

Coming undone

You're like an arrow to my heart

Glory night

One date to remember
Glory night
Never felt so strong before
Glory night
My dream, no surrender
Glory night
Two hearts forever more

Walking the same line, we share our life together

Our love's so strong, can't live without the other
No storm, no dark clouds can tear us apart
You're the chosen one deep down in my heart

Coming undone

You're like an arrow to my heart

Glory night

One date to remember
Glory night
Never felt so strong before
Glory night
My dream, no surrender
Glory night
Two hearts forever more


Translation:

Sozinho de coração, eu estava procurando de alguem
Perdido no amor, lágrimas caem na madrugada
Uma chamada para um trabalho nesse dia
 levou-me para aquele lugar
Estava subindo as escadas da perdição quando eu vi seu rosto

Vindo mais perto
Você é como uma flecha para o meu coração

Noite glóriosa
Uma data para lembrar
Noite glóriosa
Nunca me senti tão forte antes
Noite glóriosa
Meu sonho nunca vai se render
Noite glóriosa
Dois corações para sempre

Caminhando na mesma linha, partilhamos a nossa vida juntos
Nosso amor é tão forte, não pode um viver sem o outro
Nenhuma tempestade, nem nuvens escuras podem nos separar
Você é o única escolhida
No fundo do meu coração

Se desfazendo
Você é como uma flecha para o meu coração

Noite glóriosa
Uma data para lembrar
Noite glóriosa
Nunca me senti tão forte antes
Noite glóriosa
Meu sonho nunca vai se render
Noite glóriosa
Dois corações para sempre


Nenhum comentário:

Postar um comentário